Πρόοδος μεταφοράς δεδομένων
Φόρτωση δεδομένων
FACEBOOK
FACEBOOK
Twitter Page
μεταφορές μετακομίσεις
μεταφορές μετακομίσεις

Καταθέστε προσφορές και κερδίστε σε δημοπρασίες μεταφορών

Αφού γνωρίζετε σε ποιες αγγελίες μεταφορών θέλετε να επικεντρωθείτε, είναι η ώρα να καταθέσετε τις προσφορές σας. Ελέγξτε αν ο ιδιώτης έχει ορίσει μία μέγιστη τιμή για τη μεταφορά του, ή αν είναι ανοιχτός σε κάθε προσφορά. Στις λεπτομέρειες της αγγελίας που σας ενδιαφέρει επιλέξτε «κάντε προσφορά» και συμπληρώστε την φόρμα προσφοράς.


Μέγιστη τιμή σημαίνει ότι ο πελάτης δεν πρόκειται να δεχτεί προσφορά που υπερβαίνει την τιμή προϋπολογισμού, όπου αυτή αναγράφεται. Συνεπώς ορίζει μία τιμή εκκίνησης στη δημοπρασία μεταφοράς του και δέχεται προσφορές ίσες ή μικρότερες της τιμής αυτής.


Η απουσία της παραπάνω ένδειξης, σημαίνει ότι ο πελάτης δεν γνωρίζει ποια είναι μια λογική τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας μεταφοράς του, οπότε είναι διατεθειμένος να λάβει υπ' όψιν του όλες τις προσφορές. Πολλοί μεταφορείς θα συνεχίσουν να κάνουν ερωτήσεις στους πελάτες-χρήστες για να πάρουν μια ιδέα για την ευελιξία των τιμών προκειμένου να κάνουν προσφορά. Το πεδίο ερωτήσεων και απαντήσεων είναι η προτεινόμενη περιοχή για να γίνει μια διαπραγμάτευση της τιμής πριν από την κατάθεση προσφοράς. Ωστόσο όλη η συζήτηση που γίνεται μέσω του συστήματος επικοινωνίας, είναι ανεπίσημη και μη δεσμευτική.


Για να καταθέσετε επίσημη προσφορά, απλά συμπληρώστε τις απαιτούμενες πληροφορίες καθώς και το ποσό της προσφοράς που καταθέτετε. Θυμηθείτε, κατά την κατάθεση επίσημης προσφοράς, λάβετε υπ'όψιν τις υπηρεσίες που προσφέρετε, την αξιολόγηση και τα σχόλια που έχετε δεχτεί από προηγούμενους πελάτες-χρήστες. Το ποσό που δηλώνετε στον ιδιώτη δεν θα περιλαμβάνει τον Φ.Π.Α. Συνυπολογίστε πως από το ποσό θα αφαιρεθεί η προμήθεια του Sendeasy που υπολογίζεται με τη διαδικασία που θα βρείτε στους όρους χρήσης.


Οι προσφορές από μεταφορείς που έχουν κερδίσει σε πολλές δημοπρασίες μεταφοράς και έχουν αποκτήσει καλά σχόλια, γίνονται δεκτές σε μεγαλύτερο ποσοστό. Σε αντίθεση με μεταφορείς που δεν έχουν αξιολόγηση και σχόλια από πελάτες, οι πιο έμπειροι μεταφορείς, είναι σε θέση να ζητούν υψηλότερο ποσό αμοιβής για τις μεταφορές που αναλαμβάνουν. Αν καταθέσετε μια προσφορά και δεν γίνει αποδεκτή από τον πελάτη-χρήστη, δώστε προσοχή στον λόγο για τον οποίο δεν δέχτηκε. Γνωρίζοντας αν δεν δέχτηκε επειδή η τιμή σας ήταν πολύ υψηλή, δεν είχατε ικανοποιητική αξιολόγηση, ή οι ημερομηνίες του δρομολογίου σας δεν ήταν βολικές, μπορεί να είναι μια μεγάλη βοήθεια στο να καταθέσετε μια άλλη προσφορά για την ίδια μεταφορά ή για άλλες εργασίες.


Αναζητήστε μεταφορές και κάντε online προσφορές.
Επιστροφή στη Βοήθεια